Klachtenprocedure & garantieregeling

Klachtenprocedure

Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je niet tevreden bent over een product. Geen probleem, laat het ons wel zo snel mogelijk even weten.

  • Stuur een e-mail naar info@dijk36.nl of via het contactformulier.
    Uiteraard mag je ook langskomen bij ons in de winkel.
  • Geef hierbij aan om welk product het gaat en wat de aankoopdatum was.
    Geef aub ook direct je contactgegevens zodat we je zo goed en snel mogelijk kunnen bereiken.
  • Formuleer zo goed mogelijk wat er volgens jou niet juist is aan het product zodat wij het onze leverancier ook duidelijk kunnen uitleggen.
  • Wij reageren altijd binnen 7 dagen na ontvangst van de klacht ( maar we proberen uiteraard sneller te reageren als ook wij eerder een reactie ontvangen van onze leverancier)
  • Als het product retour wordt gezonden en er is sprake van een gegronde klacht (of niet goed geld terug garantie) dan zullen wij ook de kosten van de retourzending voor je vergoeden.
    Maak gebruik van de standaard retourprocedure waarover meer informatie bij ruilen en retourneren.

Garantie

Veelal zijn wij ten aanzien van de garantieregeling en de snelheid dat wij kunnen reageren afhankelijk van onze leverancier. In principe hanteren wij de garantieregels en de uitspraken van onze leverancier maar dit wil niet zeggen dat wij ook niet onze eigen mening hebben wat in kan houden dat wij in het voordeel van jou als klant kunnen afwijken van de mening van onze leverancier. Ons doel is namelijk om zo snel mogelijk een eventuele opmerking of klacht naar volledige tevredenheid op te lossen. 

Stichting Webshop Keurmerk

Wij vinden het belangrijk dat je als klant van DIJK36 Kinderkleding je verhaal ook kunt doen bij een onafhankelijke instantie mochten wij, ondanks dat wij daar alle moeite voor zullen doen, samen er niet aan uit komen.

Indien je een klacht hebt over onze producten of levering mag je ook altijd deze klacht indienen via een klachtenformulier op de website van de Stichting Webshop Keurmerk, www.keurmerk.info

Geschillencommissie Webshop

Wij hopen dat het nooit zo ver hoeft te komen maar in de bijna ondenkbare situatie dat de klacht uiteindelijk  niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat er een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. Ook daar hebben we voor gezorgd. Je kunt je geschil dan uiterlijk binnen drie maanden voorleggen aan de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

De Geschillencommissie doet uitspraak onder de voorwaarden zoals deze zijn vastgesteld in het reglement van de commissie. De beslissingen geschieden bij wege van bindend advies waar wij ons uiteraard dan aan zullen houden. De stichting biedt zelfs een nakomingsgarantie voor de uitspraken.