De leukste merken kinderkleding en tienerkleding

2 t/m 16 jaar (maat 92 t/m 188)

Gratis verzenden vanaf € 24,95

Klantenservice

Betalen, verzenden en bezorgen

Via het keuzemenu kun je gemakkelijk kiezen voor jongens- of meisjeskleding. Daarna kunt je in het linkermenu je keuze verfijnen op merk, maat, kleur, seizoen, prijs en/of korting. Ook kun je eenvoudig zoeken naar producten.

Voor bestellingen die in Nederland bezorgd moeten worden hanteren we de volgende bijdrage in de verzendkosten:
Type bestellingVerzendkostenGratis verzenden vanaf
Nieuwe collectie€ 3,95€ 24,95
Sale€ 3,95€ 74,95
Kies je voor afhalen winkel dan betaal je uiteraard geen verzendkosten. Voor bestellingen die in België of Duitsland bezorgd moeten worden hanteren we de volgende bijdrage in de verzendkosten:
Type bestellingVerzendkostenGratis verzenden vanaf
Nieuwe collectie€ 6,95€ 99,95
Sale€ 6,95

Alle bestellingen die voor 15:00 uur gemaakt en betaald zijn worden dezelfde dag verstuurd (m.u.v. zondag). In de meeste gevallen wordt de bestelling dan de volgende dag bezorgd. Bestellingen worden door PostNL bezorgd.

Betalen is bij ons mogelijk via:

  • iDEAL
  • Apple Pay
  • PayPal
  • Zelf overboeken
  • Mastercard
  • Visa
  • American Express
  • Bancontact
  • SOFORT Banking
  • PIN (bij afhalen in de winkel)
  • Contant (bij afhalen in de winkel)

Alle online betalingen worden door de betrouwbare en veilige Payment Service Provider Mollie afgehandeld (voldoet aan de hoogste veiligheidsnormen voor betalingsverkeer: o.a. SSL en PCI-DSS).

 

Creditcard gegevens worden nooit opgeslagen bij en door DIJK36 Kinderkleding.

Als je een bestelling plaatst hoef je niet in te loggen en geen inlogaccount aan te maken (je kan als gast afrekenen).

 

Als je wilt kun je wel een account aanmaken: vink dan de optie Een account aanmaken? aan en wij maken automatisch een account voor je aan en je ontvangt en e-mail met de toegangscode.

Als een betaling mislukt is dan kunnen producten nog geparkeerd zijn. Het kan ca. 30 minuten duren voordat artikelen weer worden vrijgegeven. Je kan even wachten en het opnieuw proberen. Loop je vast, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.

Bij het bestellen kun je een ander adres opgeven waar de bestelling bezorgd moet worden. (standaard wordt de bestelling op het factuuradres bezorgd). Je kan je bestelling ook laten bezorgen op een PostNL afhaallocatie. Met ruim 2.850 afhaallocaties in heel Nederland en 800 locaties in België, zit er namelijk altijd één in de buurt.

Als je een bestelling op een Nederlands adres wilt laten bezorgen dan kun je de eerste mogelijke bezorgdatum selecteren of een keuze maken tussen de 4 daaropvolgende bezorgmomenten.

Bij het afrekenen kun je aangeven dat je een handtekening voor ontvangst wilt zetten en/of dat je bestelling alleen bij de ontvanger (niet bij de buren) bezorgd mag worden. Je betaalt hiervoor een kleine extra bijdrage.

Bij het afrekenen van je bestelling kun je (bij subtotaal) aangeven dat je de bestelling in de winkel af wilt halen. Dit kan alleen als je woonachtig bent in Nederland. We berekenen dan uiteraard nooit verzendkosten.

Bij het afrekenen van je bestelling kun je (bij subtotaal) aangeven dat je de bestelling in de winkel af wilt halen. Je krijgt dan een extra betaaloptie te zien: Betalen bij afhalen in winkel.

Als je deze optie selecteert dan kun je betalen als je de bestelling in de winkel op komt halen. Je kan dan contact of met PIN/contactloos betalen.

Op dit moment bieden we standaard de mogelijkheid om je bestelling in Nederland, België of Duitsland te laten bezorgen. Mocht je een bestelling in een ander land willen laten bezorgen neem dan even contact met ons op en dan gaan we bekijken wat er mogelijk is.

Wanneer je het bestelproces volledig hebt doorlopen, wordt er automatisch een bevestiging van de bestelling per mail naar je verzonden. Wanneer je deze na een kwartier nog niet hebt ontvangen, kijk dan voor de zekerheid ook in de spamfolder van je mailbox en neem anders even contact op met onze klantenservice, dan kunnen we kijken waar het is misgegaan.

Als je bestelling geplaatst is en je wilt je bestelling annuleren of wijzigen dan kan dit zolang de bestelling nog niet is verstuurd. Neem dan z.s.m. contact met ons op

Wij doen onze uiterste best om je bestelling z.s.m. bij je te bezorgen. Het kan helaas voorkomen dat een artikel een mankement heeft. Als dit het geval is nemen we zo snel mogelijk contact met je op en dan gaan we een gepaste oplossing regelen.

Alle prijzen van de artikelen die via onze winkel en webshop verkocht worden zijn inclusief BTW.

Wij doen ons uiterste best om de juiste prijs te vermelden van artikelen in de webshop. De prijs in de winkelmand is altijd leidend. Ook als de prijs afwijkt met prijsaanduidingen elders (op de webshop).

Als een artikel op de webshop niet op voorraad is dan kunnen we dit in de meeste gevallen niet meer leveren. Als je bij DIJK36 een artikel wilt kopen en je hebt een vraag over maten / afmetingen neem dan gerust contact met ons op.

Op het moment dat we je bestelling hebben ingepakt en aangemeld bij PostNL dan krijg je van ons een bevestiging per e-mail met daarin een track & trace code waarmee je de status van je bestelling eenvoudig kunt volgen.

Je bestelling wordt pas verstuurd als we je betaling hebben ontvangen. Als dit voor 15:00  uur gebeurt dan versturen we je bestelling die dag nog (m.u.v. zondagen en feestdagen). Je ontvangt van ons altijd een bevestiging per e-mail dat je bestelling verstuurd is. Op zondag en maandag worden bestellingen niet bezorgd door PostNL.

Mocht het niet duidelijk zijn waarom je bestelling niet bezorgd is dan contact met ons op.

Houdt er rekening mee dat het tijdens speciale dagen /  feestdagen extra druk kan zijn voor de bezorgers en je bestelling mogelijk minder snel bezorgd kan worden door PostNL.

Volgens het RIVM wordt het virus niet overgedragen via post of pakketten. Daarom bezorgt PostNL zoals gebruikelijk de post en pakketten. De bezorgers van PostNL kunnen vanaf nu tekenen voor ontvangst als de ontvanger daar toestemming voor geeft. Ze vragen dan om de laatste 3 tekens van het legitimatiebewijs en noteren deze in het handtekening veld.

Heb je vragen over de bezorging door PostNL i.v.m. het coronavirus bekijk dan de speciale pagina van PostNL en de veelgestelde vragen.

Je persoonsgegevens worden nooit aan andere partijen verstrekt en worden alleen gebruikt om je bestelling te bezorgen en om eventueel contact met je op te nemen als we vragen hebben over je bestelling. Zie onze pagina over privacy voor meer details.

De DIJK36 kadoblokken kunnen alleen in onze winkel gebruikt worden. Op dit moment bieden we online en in onze winkel geen mogelijkheid om met andere cadeaubonnen te betalen.

DIJK36 Kinderkleding heeft zich aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk om de veiligheid en betrouwbaarheid voor haar klanten te waarborgen. DIJK36 Kinderkleding hanteert de voorgeschreven algemene voorwaarden van het Webshop Keurmerk. Bekijk of download de algemene voorwaarden.

DIJK36 Kinderkleding is sinds 2014 aangesloten bij, en staat daarmee onder onafhankelijk toezicht van, de stichting Webshop keurmerk om de veiligheid en betrouwbaarheid voor haar klanten te waarborgen. 

De Stichting heeft voorwaarden opgesteld welke door alle bij de Stichting Webshop Keurmerk aangesloten winkels moeten worden. 

Voor onze klanten heeft dit als voordeel:

  • Webshop is gekeurd en voldoet aan de nieuwste Europese wetgeving
  • 14 dagen om de retour aan te melden
  • 14 dagen om het product retour te sturen
  • Binnen 14 dagen na het aanmelden van de retour (mits u kunt aantonen dat het product is verstuurd) het geld gecrediteerd
  • Onafhankelijke geschillenbeslechting
  • Klantbeoordelingen voor transparantie

Selecteer het onderstaande logo om op de website van het webshop keurmerk ons lidmaatschap te valideren.

Logo Stichting Webshop Keurmerk

Als het antwoord op je vraag niet vermeld staat, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Heb je nog hulp nodig of heb je een vraag?

Neem contact met ons op

Mocht je vragen hebben dan kun je gebruik maken van onderstaand contact formulier, je kan ons per e-mail bereiken via service@dijk36.nl of je kan ons tijdens openingstijden telefonisch bereiken op 0162 – 511275.

Gratis verzenden

Nieuwe collectie gratis verzenden in Nederland vanaf € 24,95

Ruilen en retour

14 dagen retour garantie

Verzenden

Voor 15:00 besteld is vandaag verstuurd

Flexibel betalen

iDEAL / Apple Pay / PayPal / Creditcard / Overboeken / ...

Blijf op de hoogte

Abonneer je op onze nieuwsbrief

We versturen maximaal 1-2 keer maand een nieuwsbrief met acties, nieuwe collecties of bijzonderheden.